מונדיאל 2018 – כל העדכונים

המונדיאל כבר התחיל, והמחזור הראשון של שלב הבתים בדרך לסיומו. גם אתמול התקיימו שלושה משחקים שסיפקו לנו ניצחונות יפים וכדורגל מהנה. כל העדכונים- כאן אצלנו בפורטל רדיו דרום!

יהלי אוזן

בית ו'
המשחק בין שבדיה לדרום קוריאה בבית ו' התקיים אתמול בצהריים. זה לא הלך פשוט לשבדים בהתחלה, אבל הם היו טובים יותר על המגרש ובסופו של דבר כבשו פנדל בדקה ה-65, אחרי שנעשה שימוש במצלמות לשם כך. השבדים ניצחו 1:0 קטן גדול מה שהוביל אותם לראשות הבית. אחריהם נמצאת מקסיקו ורק אחריה גרמניה ודרום קוריאה. ניצחון של השבדים בשבת על גרמניה והם יכולים להבטיח את העלייה לשמינית הגמר. מנגד, אלופת העולם גרמניה חייבת להשיג ניצחון אם היא רוצה סיכוי להעפיל.

בית ז'
משחקי בית ז' התקיימו אתמול עם בלגיה שהתמודדה מול פנמה, הקבוצה שערכה את הופעת הבכורה שלה בגביע העולמי. במחצית הראשונה זה לא הלך חלק עבור הבלגים המוכשרים, אך במחצית השנייה הדברים התחילו להתחבר עבורם. צמד של לוקאקו ושער של מרטנס קבעו 3:0 מוחץ לבלגיה. ניצחון נוסף מול תוניסיה בשבת והבלגים יכולים להבטיח את העלייה. גם נבחרת אנגליה המסקרנת פתחה את הטורניר אתמול מול תוניסיה. האנגלים היו ללא ספק דומיננטיים לאורך כל המשחק כשהארי קיין כבש ראשון, אך התוניסאים לא ויתרו והשוו בפנדל. אחרי החמצות רבות של האנגלים הגיע שוב קיין וניצח את המשחק בתוספת הזמן, עם 2:1 חשוב לאנגלים. בינתיים בלגיה ואנגליה נמצאות בשני המקומות הראשונים בבית והסיכויים שלהן להעפיל לשמינית השתפר משמעותית.

היום צפויים לנו שני המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון עם בית ח'. קולומביה תתמודד מול יפן ופולין מול סנגל. הערב גם יתחיל כבר הסיבוב השני עם המשחק המסקרן בין רוסיה למצרים. זו ההזדמנות של מוחמד סאלח להתחיל את דרכו בטורניר עם מצרים ולעזור לה להישאר בחיים. מה שבטוח, הרוסים לא יעשו להם חיים קלים.