השר בנט: "מי שינסה לחדור לישראל יתקל בקיר ברזל"

אמש נחתה בישראל המשלחת האמריקאית מארה"ב לטקס חנוכת שגרירות ארה"ב בירושלים שייערך היום אחה"צ. המשלחת כוללת את בתו של הנשיא טראמפ, אייוונקה ובעלה ג'ארד קושניר. יחד עם המשנה לשר החוץ של ארה"ב, ג'ון סאליבן, שר האוצר האמריקאי סטיב מנוצ'ין ועשרות חברי קונגרס.

האירועים לציון העברת השגרירות לירושלים החלו אמש בקבלת פנים חגיגית במשרד החוץ, שאותה יחרימו רוב שגרירי האיחוד האירופי בישראל, ויימשכו מחר עם טקס החנוכה הרשמי במתחם מחלקת הוויזות של הקונסוליה האמריקאית בשכונת ארנונה בירושלים, שתהפוך השבוע רשמית לשגרירות.

הבוקר התראיין שר החינוך נפתלי בנט בתכניתנו "הבוקר" ברדיו 101.5 fm אשר התייחס ליום חגה של ירושלים בציון יום ירושלים אתמול וטקס פתיחת שגרירות ארה"ב היום. בהתייחס לעליית יהודים להר הבית אמר השר בנט:"”עליתי כנער בן 15. לגבי עליה נוספת – רגשותיי מעורבים מכל מיני בחינות הלכתיות ואחרות”. על אירועי יום הנכבה וצעדת השיבה הזהיר בנט כי "אין שום כוונה להכיל את האירועים. צה”ל יודע שההוראות הן לא לאפשר לחדור למדינת ישראל. לא מציע לאף אחד לדפוק את הראש בקיר הברזל הישראלי". לבסוף בהתייחס למרוץ לראשות עיריית ירושלים טען בנט כי ”נתמוך בבנאדם שלהערכתנו יעשה הכי טוב לעתיד ירושלים. לא מעניין אותי מה יש לו או אין לו על הראש”

להאזנה לראיון המלא: