באר שבע תחזור להתאמן בסגל חסר, נקבע תאריך לניתוח של ויטור

לאור משחקה של הנבחרת אמש (שבת), ששת שחקני האלופה שייצגו במהלך סוף השבוע את האלופה במדים הלאומיים, חנן ממן, מאור מליקסון, אורן ביטון, דן איינבינדר, לואי טאהא ובן ביטון זכו לחופש עד ליום שלישי ויחברו לחבריהם לאחר מכן. גם ג'ון אוגו, שזכה לדקות בודדות בניצחון נבחרתו על פולין בסוף השבוע, יחזור לישראל רק לאחר משחקה של ניגריה נגד סרביה ביום שלישי.

בצוות המקצועי החסירו פעימה לרגע אחרי שלואי טאהא יצא לקבל טיפול בשריר במהלך המשחק מול רומניה. למרות זאת, טאהא המשיך לשחק עד לשריקת הסיום. לאחר המשחק נרגעו בקבוצה שלא מדובר בפציעה רצינית אלא בכיווץ בלבד. בבאר שבע בסך הכל היו מעודדים מכך שחמישה שחקני הקבוצה שותפו במשחק הנבחרת וסיימו ללא פציעות. "אנחנו גאים על כמות הנציגים שלנו ושמחים שחנן ממן ולואי טאהא קיבלו דקות בכורה, זו חשיבות גדולה להיות בנבחרת ישראל" אמרו במועדון.

כך או כך, הבלם הפצוע מיגל ויטור, שהמריא בשבוע שעבר למולדתו לצורך התייעצות עם רופא נבחרת פורטוגל, מתכונן לקראת מועד הניתוח שייערך ביום שני הבא, 2 באפריל. ויטור, שנפצע בניצחון על בני סכנין באותה הברך שבה אין לו רצועה צולבת, יעבור ניתוח מורכב לשחזור הרצועה רק בשבוע הבא מאחר ורופא הנבחרת הפורטוגלית עדיין שוהה עם נבחרתו בהכנות למשחק האימון נגד נבחרת הולנד מחר. בעקבות הניתוח, ויטור צפוי להחמיץ בוודאות את שלבי המוקדמות באחד המפעלים האירופיים, במידה ובאר שבע אכן תסיים באחד המקומות המקנים את הכרטיס להשתתפות בזירה האירופית.