הקטל בכבישים: שוב תאונה בכניסה לשתולים

לפני כשבועיים (20.2) התרחשה תאונה נוספת בכניסה למושב שתולים בכביש 3703, כביש עזריקם-שתולים. תאונה זו יחד עם תאונה שהתרחשה בינואר באותו המקום, חשפה שוב את הליקויים החמורים המאפיינים את הכביש המפותל ואת הסכנה האורבת לכל תושבי האזור.

רכב שבא לצאת מהמושב נפגע על ידי רכב שבא במהירות בכביש 3703. הרכב הנפגע נגרר כמה עשרות מטרים לצידו השני של הכביש. לטענת המעורבים בתאונה, תמרור המורה על נתינת זכות קדימה, נעקר בתאונה בחודש שעבר ומאז לא חידשו אותו. נוסף, הסימונים על הכביש לטענתם לא נראים לעין, ואם הליקויים הללו היו מטופלים, התאונה הייתה יכולה להימנע.
רק בינואר התרחשה תאונה קטלנית באותו הצומת- תאונה חזיתית בין שני כלי רכב, האחד שהגיע מכיוון עזריקם והשני שיצא ממושב שתולים, צוות מד"א שהגיע למקום טיפל במספר פצועים כתוצאה מהתאונה, בהם אחד בינוני ושני פצועים קל.
לפני כשלוש שנים, ולאחר עשרות שנים של הזנחה, בוצעו לאורכו של הכביש המסוכן שיפוצים שכללו סגירת בורות, הרחבת שוליים וסלילה מחדש של הקו המחבר בין מושב שתולים לחלקה המזרחי. עלות שיפוץ הכביש נאמדה אז במאות אלפי שקלים, אולם גם כעת טוענים תושבי המושבים באזור כי מדובר היה בפלסטר בלבד, וכי השינוי היחידי הוא בכך שהתאונות המתרחשות בו כעת הן קטלניות הרבה יותר.
בתכניתנו 'הבוקר ב101.5FM' שוחחנו עם אדם נסימי, תושב שתולים שנפצע בתאונת הדרכים בכניסה למושב. האזינו לראיון המלא: