ב"ש נושמת לרווחה: "ניצחון קריטי לביטחון שלנו", קורהוט יחזור בסוף החודש

האלופה, ניצלה את המעידה של מכבי תל אביב שלשום (שבת) ולמרות היכולת החלשה, מושעים, פצועים ופרשיות העפילה שוב לפסגה, בפער נקודה אחת בלבד מבית"ר ירושלים שבמקום השני.

האדומים הגיעו למשחק במתח רב אחרי מספר ימים לא קלים ונראה שהאסיפה הגועשת של ברק בכר הצליחה להגביר את מדד האגרסיביות והנחישות. אף על פי כן, החבורה של בכר איבדה לא מעט כדורים ואלמלא יום נהדר של גיא חיימוב הייתה חוזרת מאוכזבת מקריית שמונה בפעם השנייה תוך חמישה ימים. "זה ניצחון קריטי לביטחון שלנו וזה לא משנה באיזו צורה" סיפרו בקבוצה, "אחרי שבוע קשה רצינו להביא הביתה 3 נקודות חשובות שיורידו קצת לחץ מהמערכת. הביטחון שלנו היה במצב לא מזהיר, לא שיחקנו טוב,  אבל העיקר שהניצחון יתרום לביטחון העצמי של השחקנים. רק עבודה משותפת של כולם תביא הישגים, רק ביחד" הוסיפו.

המגן הימני דור אלו, הדאיג את הצוות המקצועי והרפואי לאחר שהרגיש סחרחורת במחצית הראשונה, בבאר שבע חששו עד כדי כך שהביאו בבהלה ליתר ביטחון את מכשיר ההחייאה שהציל אז את אליניב ברדה ע"י חובש הקבוצה. למרות נחישותו של המגן הימני להמשיך במשחק, בדקה ה-80 אלו חש שוב סחורורות, לא יכל לעמוד על רגליו ויצא כשלברק בכר לא נותרו חילופים. עם ירידתו לחדר ההלבשה, עבר סדרת בדיקות שהתבררו תקינות ובקבוצה לא מוכנים לקחת סיכון כך שאלו יעבור היום (שני) בדיקה נוספת כדי לשלול נזק. הקשר מרוואן קבהא, עלה לשחק עם כדורים בעקבות כאבים חזקים בגבו ויעבור מספר טיפולים כדי שיוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק הקרוב.

שוער הקבוצה גיא חיימוב, סחט מחמאות רבות מהצוות המקצועי אחרי מספר הצלות גדולות בדקה ה-66 ובתוספת הזמן. "גיא הציל אותנו, היה לו משחק נהדר, הוא עובד קשה וזה רק יעשה לו ולנו טוב" אמרו בקבוצה, שהיו מרוצים גם מג'ון אוגו שהראה שיפור גדול לעומת משחק החזרה שלו מעונש ההשעייה ביום רביעי. בנוסף,  בבירת הנגב שאבו עידוד מחזרתו של מיגל ויטור לחוליית ההגנה אחרי חודשיים לצדו של לואי טאהא, שיחמיץ את המשחק הקרוב נגד בני סכנין מאחר וספג בגביע צהוב חמישי.

המגן הימני בן ביטון סיים את עונש השעייתו, צפוי לעמוד בקרוב לוועדת משמעת פנימית בעקבות הבילוי במועדון בעיר לאחר ההדחה מרבע גמר הגביע. בבאר שבע מתלבטים באיזה צורה להעניש את המגן, שעבר ימים לא קלים כתוצאה מהשעייתו. המגן השמאלי מיחאי קורהוט, ממשיך בתהליך ההחלמה שלו מהניתוח אורתוסקופיה שעבר ולפי הערכות ההונגרי יחזור לכשירות בסוף חודש מרץ. למרות הפיחות במעמדו טרם הניתוח, האלופה מחכה לחזרתו של קורהוט, כדי שיהווה אלטרנטיבה למגן השמאלי היחיד כרגע בסגל אורן ביטון.

"הראנו יותר מחויבות" הסביר גיבור ניצחון אמש, גיא חיימוב, "היינו יותר מפוקסים מהשנייה הראשונה. הייתה גם הרגשה עוד לפני המשחק שזה הולך לקרות. כולם עבדו היום ואני שמח שניצחנו. היה מאוד חשוב לקחת פה שלוש נקודות מול קבוצה מצוינת ומוכשרת שהדיחה אותנו לפני כמה ימים מהגביע ואני שמח שצלחנו לעשות זאת. יש ליגה מאוד טובה, הרבה קבוצות טובות, קשה לנצח, אבל באמת שאנחנו רוצים להתעסק בעצמנו".