חמשת משחקי הכדורגל שחובה לצפות בהם בסופ"ש- טור שבועי

יהלי אוזן

פותחים עוד סוף שבוע של כדורגל עם המשחקים הכי שווים שיש. קבוצות הצמרת בליגות השונות בארץ ובאירופה יספקו לנו מספר מפגשים מעניינים שלא כדאי לכם לפספס. לכל הקבוצות עוד יש על מה לשחק והן רוצות להשיג את הנקודות כדי להמשיך ולהיאבק על התואר החשוב ביותר- האליפות. סוף השבוע מתחיל כבר היום, והולך להיות שמח! אז קבלו את חמשת משחקי הכדורגל שאסור לכם להחמיץ:

ארסנל – מנצ'סטר סיטי, יום חמישי ה-01/03/18, 21:45
אחרי שנפגשו בתחילת השבוע בגמר גביע הליגה, גם בליגה צפוי להן מפגש לא פחות מעניין. בגביע החבורה של פפ גווארדיולה דרסה 3-0 את ארסנל שמגיעה למשחק הזה בתקופה לא טובה גם בליגה. שחקניו של ונגר נמצאים רק במקום השישי, בעוד עונה שצפויה להיחשב כישלון. ארסנל סופגת הרבה שערים (36) ביחס לאלו שהיא מבקיעה (51), ובחמשת משחקיה האחרונים היא הפסידה שלוש פעמים. לעומתם, סיטי מגיעה בכושר נהדר, אחרי שהשיגה תואר אחד, האליפות כבר דיי חתומה, והיא עדיין מתמודדת על המשך דרכה גם בצ'מפיונס. בעשרת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים היתרון לטובת סיטי, עם ארבעה ניצחונות, רק שניים לארסנל והיו גם ארבע תוצאות תיקו. בכושר הנוכחי של התכולים ממנצ'סטר, קשה להאמין שארסנל יכולה לנצח אותה.

לאציו – יובנטוס, יום שבת ה-03/03/18, 19:00
ביום שבת לאציו תארח את הגברת הזקנה למפגש מעניין במיוחד. אז נכון, ההפרש בין שתיהן שנמצאות במקום השני והשלישי בטבלה עומד על 13 נקודות, אבל זה לא אומר שהמשחק יהיה פחות מרתק. לאציו איבדה בתקופה האחרונה 9 נקודות מתוך 15 אפשריות, מה שהוביל אותה למקום השלישי, מרחק נקודה בלבד מאינטר ברביעי. לעומתה, יובה מגיעה בכושר מדהים אחרי שניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. גם במפגשים בין השתיים, ידה של יובנטוס על העליונה, עם שבע ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו בעשרת מפגשי הליגה האחרונים. לאציו תגיע למשחק אחרי שהפסידה למילאן במשחק הגביע באמצע השבוע ותנסה לחזור למומנטום. יחד עם זאת, יובנטוס לא מנוצחת בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, עם תשעה ניצחונות, וקשה לראות מישהו שעוצר אותה בדרך להמשך מאבק האליפות הצמוד עם נאפולי.

ברצלונה – אתלטיקו מדריד, יום ראשון ה-04/03/18, 17:15
איזה מפגש לוהט מחכה לנו ביום ראשון! שתי המוליכות של הליגה הספרדית ייפגשו לקרב לוהט על שלוש נקודות בקאמפ נואו, קרב שישפיע על המשך מאבק האליפות. נכון לעכשיו ההפרש בין השתיים עומד על ארבע נקודות, כשברצלונה עוד צריכה לשחק היום מול לאס פאלמאס וההפרש יכול להשתנות. אם נסתכל על מפגשי הליגה האחרונים שלהן, ברצלונה ניצחה בשישה משחקים והיו ארבע תוצאות תיקו. ולמרות זאת, אתלטיקו מדריד מגיעה בכושר נהדר למשחק, עם 8 ניצחונות בעשרת משחקיה אחרונים בכל המסגרות. כשהנתון המעודד ביותר מבחינת הוא החלוץ אנטואן גריזמן, שלוהט עם שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים של הקולונצ'רוס. מנגד, בארסה תגיע למשחק אחרי שניצחה בשעה משחקים מתוך עשרת משחקיה האחרונים ועשתה תיקו בשלושה מהם, ואסור לשכוח שהיא עדיין לא הפסידה בליגה. מה שבטוח, משחק מותח במיוחד צפוי לנו ביום ראשון, אז אל תשכחו לצאת מוקדם מהעבודה.

מנצ'סטר סיטי – צ'לסי, יום ראשון ה-04.03.18, 18:00
אין רגע דל לחבורה של פפ, שאחרי שני מפגשים עם ארסנל, עליהם להתמודד ביום ראשון גם מול צ'לסי, לפני משחק ליגת האלופות שלה באמצע השבוע. סיטי תארח את החבורה של קונטה שנאבקת כרגע על המקום הרביעי בליגה עם טוטנהאם שמקדימה אותה בשתי נקודות. צ'לסי מגיעה בתקופה פחות טובה למשחק הזה, אחרי שניצחה רק ארבעה משחקים מעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, עם הפסד צורם ליונייטד בשבוע שעבר בליגה. לעומתה, סיטי מגיעה בכושר נפלא עם שבעה ניצחונות ורק שני הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים. המאבק הישיר ביניהן צמוד הרבה יותר, כשלכל אחת מהן ארבעה ניצחונות והיו גם שתי תוצאות תיקו. סיטי לא תרצה להפסיד את המשחק, כדי שתוכל להתקרב עוד צעד משמעותי לעבר הבטחת התואר באופן רשמי. על מי הייתם מהמרים?

עירוני קריית שמונה – הפועל באר שבע, יום ראשון ה-04/03/18, 20:00
תקופה לא פשוטה עוברת על הפועל באר שבע. היכולת של השחקנים רחוקה מלהרשים ורק אתמול הם הודחו מהגביע עם הפסד לאותה קריית שמונה שיפגשו גם ביום ראשון. בחמשת משחקי האחרונים בליגה הפועל הצליחה לנצח בשלושה מהם, לסיים אחד בתיקו מול בית"ר ולהפסיד למכבי תל אביב. כרגע, היא תהיה חייבת לנצח בקריית שמונה אם היא רוצה להמשיך ולהיאבק על התואר. קריית שמונה תגיע כמובן עם מורל גבוה מאוד, אחרי שהעפילה אתמול לחצי גמר גביע המדינה ותרצה להמשיך את המומנטום מול האלופה. אז אמנם היא כבר יודעת שתיאבק בפלייאוף התחתון אבל החבורה של סילבס תנסה להשיג כמה שיותר נקודות. באר שבע היא זו שניצחה את קריית שמונה בחמשת מפגשי הליגה האחרונים, והפעם האחרונה בה הצפוניים ניצחו הייתה אי שם ב-2015. אבל במצב הנוכחי של האדומים מבירת הנגב, רק התעלות ולחימה של השחקנים יצליחו לסייע להם לעבור את המשחק הזה בשלום.

באווירת פורים החגיגית, נוכל רק לאחל לכל האוהדים שנמשיך ליהנות מהכדורגל עדלאידע! חג כדורגל שמח!