תסכול בב"ש: "התקופה הקרובה תשפיע על העתיד של שחקנים בעונה הבאה"

חניכיו של ברק בכר הצפינו לקריית שמונה אחרי 1:1 בטרנר, בידיעה שהם חייבים לנצח או לסיים בתקו 2:2 ומעלה, אולם בפועל נראו רע ובזכות מזל ירדו בהפסד מינימלי והדחה שלישית תוך ארבע שנים ממפעל הגביע ע"י הקבוצה של איזי שירצקי.

בבירת הנגב התאכזבו מאוד מהגישה האנמית של רוב שחקני ההרכב ואמש התחושות היו על סף ייאוש. הדאגה הגדולה במועדון מגיעה אחרי שהקבוצה לא הצליחה להתרומם גם אחרי מחצית ראשונה גרועה ללא אף מצב. ברק בכר שם את הדגש באסיפת המחצית על האגרסיביות בכל חלקי המגרש שהובילו ללחץ גבוה של המארחת בדקות רבות. אולם זה לא חלחל כנראה לחניכיו, שירדו עצבניים למחצית השנייה ונראו חסרי רוח לחימה. 

"זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה" הודו בקבוצה, "במעמד כל כך חשוב עבור המועדון והאוהדים, פשוט לא הגענו למשחק וזה מאוד מדאיג כי זה חוזר על עצמו בתדירות גבוהה. מעכשיו ועד סוף העונה שחקנים ייבחנו בזכוכית מגדלת והיכולת בתקופה הקרובה תשפיע מאוד על העתיד של שחקנים לעונה הבאה. בינתיים נצטרך לאסוף את כולם, לשים את הדברים מאחורינו ולתקן את היכולת הזאת ביום ראשון" הוסיפו.

ג'ון אוגו, שחזר אחרי השעייה בת 4 משחקים, אכזב עם משחק מסורבל ואיטי. בבאר שבע ציפו מהניגרי לקחת פיקוד במרכז המגרש, אבל היכולת הייתה רחוקה מכך. מי שקיבל מחמאות מהצוות המקצועי הוא השוער דודו גורש שסיפק מספר הצלות שהשאירו את באר שבע במשחק, אולם זה לא הספיק כדי להעפיל לשלב הבא.

בצל מצוקת הבלמים, בקבוצה החסירו פעימה במחצית הראשונה אחרי שלואי טאהא החזיק את רגלו ונאנק מכאבים. התברר שהבלם סבל מרגל עץ, למרות זאת ביקש להמשיך לשחק עד דקות הסיום והוא יזכה למנוחה כדי שיוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר ביום ראשון. "אין ספק שקריית שמונה רצו יותר" אמר טאהא בסיום, "הם היו ראשונים לכל כדור, יותר אגרסיביים ומגיע להם מברוק. אנחנו מתרכזים בעצמנו לקראת המשחק ביום ראשון ואנחנו צריכים להשתפר".

בנוגע לביקורת על משחק ההגנה: "התקשורת מתייחסת לבלמים, אנחנו קבוצה בה עובדים 11 שחקנים יחד בהגנה ובהתקפה ואנחנו צריכים להשתפר בזה אנחנו יותר חשופים מאחורה צריכים לקחת אחריות, לחזור לבסיס, לעבוד ביחד וניראה טוב יותר אני בטוח".

על המכות הרבות שנופלות על הקבוצה העונה: "השנה עברנו הרבה דברים קשים. אנחנו עדיין מקום ראשון עם ההגנה הכי טובה וספגנו הכי מעט בליגה. כל הקבוצה צריכה להשתפר אנחנו, ניקח אחריות ומכאן נשתפר. אנחנו חייבים לעשות את זה".

בבאר שבע ינסו להתאושש אחרי האכזבה הגדולה אמש כשיחזרו שוב לאצטדיון בקריית שמונה, הפעם למפגש נוסף מול החבורה של חיים סילבס, הפעם במסגרת הליגה. המגן הימני דור אלו צפוי לחזור להרכב בראשון אחרי היכולת המאכזבת של בן ביטון, חנן ממן יחזור ל-11 גם כן על חשבונו של איסק קואנקה. במועדון שאבו עידוד מחזרתו של מיגל ויטור לסגל אמש לראשונה מזה חודשיים וככל הנראה הבלם יקבל דקות ראשונות כבר בעוד שלושה ימים.