הטרנד החם בעולם האירועים

הטרנד החם בעולם האירועים

התחלתם לתכנן אירוע גדול וחגיגי, חתונה, מסיבת רווקות, בר מצווה לילד או בת מצווש לילדה. סגרתם אולם, הזמנתם קייטרינג, סידרתם שולחנות ושלחתם הזמנות. ובכל זאת משהו חסר, איזה גורם שיחבר בין כל האלמנטים ויעניק תחושת חגיגיות אביבית. כדאי מאוד שתכירו את חן אפריים.

חן, סטודנטית לכלכלה וניהול שנה ג במכללת ספיר, גרה באופקים, ובגיל 24 בלבד כבר הספיקה לפתוח עסק חדש של סידור פרחים. נפגשנו עם חן, שאלנו אותה עליה ועל בית העסק החדש, וספגנו אווירה של פריחה.

איך הגעת לנהל עסק? ולמה דווקא פרחים?
תמיד היה לי חזון על איך צריך לנהל עסק, ואיך זה יהיה להתעסק עם משהו שמכניס אור ושמחה לאנשים כמו פרחים. השילוב בין שתי הרצונות הללו הוליד את הפתיחה של העסק שלי הנוכחי.
פרחים זה שמחה, התחדשות, דבר טהור וזך. וזה בדיוק מה שאני רוצה להביא לאנשים.
רק באריזה ועטיפה מדוקדקים יותר. מרשימים יותר.


איך בגיל כל כך צעיר יש לך כבר מספיק ידע לנהל עסק שכזה?
את הידע הבסיסי וההבנה של מה עסק צריך לעומת מה עסק רוצה ינקתי מאמא שלי מגיל צעיר מאוד. מעבר לזה, הייתה לי הפריבילגיה להיות מוקפת במהלך חיי באנשים שניהלו עסקים. שעשו טעויות, שנחלו הצלחות, שקמו ונפלו. למדתי מזה המון. אומרים שחכם לומד מהטעויות שלו ופיקח מטעויותיו של אחרים.
אז מה בעצם העסק שלך מציע ללקוחותיו?
העסק מציע שילוב של החושים ראייה, ריח וטעם.
העסק מספק מוצר שיפתיע את העין במקוריות שלו, יגרה את האף בריחות שלו, וימתיק את הפה בטעם שלו. והכל במוצר אחד.
לא משימה קלה, אתגר רציני אבל הצבתי סטנדרט מסויים ואני במלחמה יומיומית לעמוד בו.
בנוסף, מה שמייחד זה שהאריזה של המוצר שלי שונה. החומרים איכותיים והפרחים עצמם בקומבינציות מגוונות ומטריפות שמשתלבות בצורה המדוייקת ביותר.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?
בעשייה הזו הדבר שאני הכי אוהבת זה לראות את התגובה של הלקוח ולדמיין אישה שמקבלת את זה ליום האהבה, או אמא שמקבלת את המוצר לחג -שווה הכל עבורי.
התחושה הזו שלא ניתן לכמת במילים היא הסיבה שאני קמה בבוקר ועובדת כלכך קשה עבור הלקוחות שלי.

אם עדיין לא הבנתם במה מדובר, כדאי שתציצו קצת בעמוד הפייסבוק Story on Flowers.

אין ספק שהשירות הזה יכניס כל כך הרבה צבע ואווירה לאירוע שלכם.
אם התמונות מוכרות לכם קצת, זה כי אנחנו בעצמנו נהננו מהשירות בחגיגות יום ההולדת של הרדיו.