בנק הפועלים מסייע לתושבים ועסקים באזור הדרום עם הטבות ייחודיות

heartבמטרה לסייע ללקוחות ועסקים באזור הדרום והנגב באזורי קו העימות*, מעניק הבנק שורה של הטבות והקלות:

לקוחות פרטיים

דחיית תשלומי המשכנתא לבעלי משכנתא בבנק הפועלים – דחיית תשלומי המשכנתא למשך תקופה של עד שלושה חודשים (בהלוואות מכספי בנק בלבד, בכפוף לתנאי הבנק ונהליו). שבירת פיקדונות ללא קנס – שבירה של פיקדונות שקליים לא צמודים (עד 50 אלף שקל) לתקופה של עד שנה, החזר קרן ללא כל קנס. פועלים On Time חינם – קבלת עדכונים בזמן אמת ובהתאמה אישית על חשבון העו"ש ב- SMS לטלפון הנייד. השירות כולל מגוון הודעות בנושאי החשבון השוטף, כגון: יתרה, מרחק מהמסגרת, סה"כ החיובים בכרטיס אשראי ועוד. תושבי האזור המנויים על שירות זה ומצטרפים חדשים, ייהנו משירות חינם למשך 3 חודשים. הלוואה רב ערוצית בריבית מועדפת – הלוואה חד פעמית בגובה של עד 30,000 ₪ בריבית אטרקטיבית במיוחד (פריים + 1%), בהחזר של עד 48 תשלומים, עם אפשרות לגרייס של עד 3 חודשים וללא עמלות (ללא עמלת עריכת מסמכים וללא עמלת פירעון מוקדם). ניתן לבקש ולקבל את ההלוואה באתר הבנק או בפועלים בטלפון, בקו החם המיוחד שנפתח לתושבי האזור, 2403*, ללא צורך להגיע לסניף (ההלוואות ניתנות בכפוף לתנאי הבנק).

לקוחות עסקיים

"אשראי מכל הלב" ללקוחות עסקיים בתנאים מועדפים – הלוואה בגובה של עד 100 אלף שקל בריבית אטרקטיבית ובהחזר של עד 60 תשלומים (ההלוואה בכפוף לתנאי הבנק). פועלים On Time עסקי חינם – קבלת עדכונים בזמן אמת ובהתאמה אישית על חשבון העו"ש ב- SMS לטלפון הנייד. השירות כולל מגוון הודעות בנושאי חשבונם השוטף, כגון: יתרה, מרחק מהמסגרת, סה"כ החיובים בכרטיס אשראי ועוד. תושבי האזור המנויים על שירות זה ומצטרפים חדשים, ייהנו משירות חינם למשך 3 חודשים.

טיפים להתנהלות פיננסית נכונה לעסקים קטנים ובינוניים בתקופת חירום

חיילי מילואים הלוואה בריבית מועדפת – הלוואה חד פעמית בגובה של עד 30,000 ₪ בריבית אטרקטיבית במיוחד (פריים + 1%), בהחזר של עד 48 תשלומים, עם אפשרות לדחיית התשלום על הקרן עד 3 חודשים וללא עמלות (ללא עמלת עריכת מסמכים וללא עמלת פירעון מוקדם). ניתן לבקש ולקבל את ההלוואה בסניף (ההלוואות ניתנות בכפוף לתנאי הבנק). דחיית תשלומי המשכנתא לבעלי משכנתא בבנק הפועלים – דחיית תשלומי המשכנתא למשך תקופה של עד שלושה חודשים (בהלוואות מכספי בנק בלבד, בכפוף לתנאי הבנק ונהליו). שבירת פיקדונות ללא קנס – שבירה של פיקדונות שקליים לא צמודים (עד 50 אלף שקל) לתקופה של עד שנה, החזר קרן ללא כל קנס. * הטבות לחיילי מילואים בהצגת צו 8 בנוסף, נפתח "קו חם" מיוחד שמספרו 2403* או 03-6532403, שיפעל בימים א'-ה' בין השעות 07:00-22:00 וביום ו' בין השעות 07:00-14:00 ויעניק שירותים ללקוחות הבנק בדרום. הקו החם, מאויש על ידי בנקאים מקצועיים בכל התחומים. לקוחות הבנק יוכלו לברר מידע ולבצע פעולות. פניות לקו החם יתקבלו גם מלקוחות שאינם מנויים על שירות "פועלים בטלפון", לאחר ביצוע זיהוי הלקוח. "פועלים בטלפון", הונחה לתת עדיפות ללקוחות תושבי אזור הדרום. לרשות לקוחות הבנק בדרום עומד גם שירות "פועלים באינטרנט", הפועל 24 שעות ביממה מכל מקום ובכל עת. מכשירי הבנקט והעדכן, הנמצאים מחוץ לסניפים, ימשיכו לפעול כרגיל. בנק הפועלים מפעיל סניף בנקאי נייד לשירות החיילים, כוחות הביטחון והאזרחים בדרום בסניף הנייד ניתן לבצע את הפעולות הבאות: משיכת מזומנים, הפקדת שיקים ומזומנים, בירור יתרות, תשלומי שוברים ופעולות נוספות. הפעלת "הבנק הנייד" נועדה לסייע לחיילים ולאזרחים לקבל שירותים בנקאיים בנוסף לסניפי הבנק באזור, הפתוחים לקהל. * ההטבות ניתנות ללקוחות סניפי הדרום והנגב הנמצאים תחת איום התקיפות מרצועת עזה darom08

להלן רשימת הסניפים המצויים בטווח של עד 40 ק"מ מרצועת עזה:

אוניברסיטת בן גוריון

אופקים

אפרידר

אשדוד

אשדוד ים

אשדוד עסקים

אשקלון

באר שבע

באר שבע עסקים

גדרה

גור

גן יבנה

האשל

הנשיאים

חטיבת הנגב

טוביהו

יבנה

ככר הסיטי

להבים

מבצע עובדה

מזכרת בתיה

נוה זאב

נתיבות

עומר

קרית גת

קרית עקרון

קרית מלאכי

רהט

שדרות

שמשון.