אתם רגילים לשמוע את השדרנים שלנו, לראות את הטאלנטים של התחנה ולשמוע על אנשי ההפקה אשר עומלים על תכניות הרדיו מידי יום. אבל הכוכבים האמיתיים נמצאים מאחורי הקלעים, ועליהם תוכלו לקרוא רק כאן!
האנשים שעושים את הרדיו החזק ביותר באזור הם צוות המכירות שלנו. מדובר באנשים מקצועיים, חדורי מוטיבציה, רעבים להצלחה, בעלי אחריות אישית ומחויבות ללקוחותיהם. "זה לא עוד מקום עבודה… אנחנו חיים את הרדיו. יש כאן יחידה של אנשים שעובדת יחד כעמוד תווך מרכזי של הרדיו", אומר יגאל חיים, סמנכ"ל המכירות של רדיו דרום.
בכל פעם נכיר לכם סוכן מכירות אחר, כל אחד מהם יביא את הסיפור האישי שלו ויספר על הדרך שהובילה אותו להצלחה. והפעם… הכירו את עידן פז-טל.
גיל: בן 44.
כמה זמן עובד ברדיו : עובד ברדיו דרום כ-18 שנים (משנת 1999).
איך הכל התחיל:
"כשקם הרדיו בשנת 1996 הייתה מחלקת מכירות חיצונית ששיווקה את כל הפרסום ברדיו דרום ובעוד מספר תחנות רדיו אזוריות אחרות ברחבי הארץ , שם החברה היה 'כוח רדיו'. ככל שעבר הזמן רדיו דרום התחזק בצורה יוצאת דופן, צבר קהל מאזינים בלתי ניתפס (מאות אלפים ביממה) והפך לשם דבר בעולם הרדיו בכלל ובאזור הדרום בפרט. באותה תקופה הבינו בעלי המניות שצריך להשביח את המחלקה המסחרית והוחלט להקים מחלקת מכירות אינטגרלית, שעד היום מספר אנשים טובים ומקצועיים חלק ממנה, ולשמחתי אני ביניהם".
רדיו דרום בשבילי:
"רדיו דרום בשבילי הוא קודם כל כלי התקשורת והשופר המוביל בדרום ובנגב, המדיה שמכתיבה את סדר היום הציבורי שלנו. בית, עסק, משפחה ומקור פרנסה לי ולעוד רבים וטובים אחרים" .
סיפור הצלחה שלי:
"לשמחתי הרבה, במשך כל כך הרבה שנים עשינו דברים מטורפים ומדהימים עם הרבה מאוד לקוחות שהצליחו בצורה מדהימה. למדנו להתאים את אופי הפרסום, תוכנו ויועדו ולגרום לקמפיינים להצליח. זאת, עם מגוון רחב של מוצרי מדף אותם אנחנו מצעים ללקוחות, כמו תשדירים, פעילויות תוכן שיווקי, חסויות ושידורי חוץ.
שברנו שיאי גינס בישיבה על אסלה, שידרנו מתוך דירות לדוגמא של קבלנים מהגדולים בארץ וחילקנו את תכולתם כפרסים בשווי של מאות אלפי שקלים למאזינים שהשתתפו בפעילויות השונות. עשינו פריצות שידור מסחריות לימי מכירות שבהם שילשנו את הפדיון בחנות ואפילו הייתה לנו תכנית רדיו ששודרה ביחד עם תוכי מדבר….".